جوانی به وقت فردا

به نقل از مهر :

/ پیگیری یک اتفاق ـ 4 / سردبیر برنامه "جوانی به وقت فردا":

پخش آگهی‌های طولانی به برنامه‌های رادیو لطمه زده استاز آنجا که "جوانی به وقت فردا" وارد سومین هفته پخش خود می‌شود، پخش آگهی‌های طولانی به این برنامه لطمه زیادی زده و باعث شده بسیاری از آیتم‌ها از جدول پخش خارج شود.

سردبیر برنامه "جوانی به وقت فردا" که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 تا 19 از رادیو جوان پخش می شود، درباره پخش آگهی بازرگانی نیم ساعتی در این برنامه به خبرنگار مهر گفت: "با توجه به اینکه ما وارد سومین هفته شروع این برنامه شدیم، اما متاسفانه پخش آگهی بازرگانی از ساعت 18 تا 18:30 و بعد از آن پخش خبر ورزشی باعث شده من هم موضوع برنامه را گم کنم و ندانم چه گفته ام و چه قرار است بگویم؟"

رضا ساکی در ادامه افزود: "علاوه بر آن پخش حجم بالای آگهی بازرگانی باعث شده در طول یک هفته نتوانم در آیتم "ایران فقط تهران نیست" گزارش خوبی که از آبادان داریم را پخش کنیم. یا خیلی کم به آیتم "فریاد زدن اکیداً آزاد" پرداختیم و مجلس را هم نتوانستیم پوشش ندادیم. در مجموع دست ما در این برنامه به دلیل پخش آگهی بازرگانی در زمان طولانی بسته است. مجلس و دولت باید در زمینه بودجه از صدا و سیما حمایت کنند تا این مشکلات برطرف شود."

وی با اشاره به تماس های گلایه آمیز بسیاری از شنوندگان با برنامه به خاطر پخش آگهی گفت: "برخی شنوندگان در تماس با ما گفتند وقتی آگهی بازرگانی پخش می شود، رادیوهای بیگانه را گوش می دهند، حتی باکس های صوتی رادیو از صدای گلایه شنوندگان از وضعیت پر شده است. با این وضعیت چگونه می توانیم مخاطبان خود را حفظ کنیم؟ برنامه "جوانی به وقت فردا" نوپا و در حال آزمون و خطاست، ولی پخش آگهی بازرگانی لطمه زیادی به برنامه زده است."

سردبیر برنامه "جوانی به وقت فردا" خاطرنشان کرد: "من فقط 40 درصد از برنامه ای را که برای "جوانی به وقت فردا" داشتم، پیاده کرده ام. متاسفانه فرصت پرداختن به موضوعات را نداریم. مهمترین نقطه قوت برنامه کنداکتور آن است که با وجود آگهی بازرگانی نمی توانیم کنداکتور مناسبی برای برنامه ببندیم."

/ 0 نظر / 14 بازدید